Že dneve beremo, kako so Jezusa hoteli zgrabiti, pa se jim je umaknil, skril, zbežal. Pravzaprav to Njemu ni bil problem, navsezadnje je le Bog. Tudi zakaj so ga hoteli zgrabiti, kamenjati, kaznovati, vemo. Danes celo jasno slišimo: »Zaradi dobrega dela te ne kamnamo, ampak zaradi bogokletja, ker se ti, ki si človek, delaš Boga.«

Danes bi se temu posmehnili, v najslabšem primeru bi takšnega človeka vtaknili v kakšen zavod, nikakor pa ga ne bi hoteli ubit. Pa kaj če se dela Boga, naj se. Zanimivo, kaj to pove o nas.
Karkoli mislimo o Jezusovih sodobnikih, za Boga jim pa le ni bilo vseeno, pa čeprav so marsikaj narobe razumeli. A vprašanje Boga so jemali smrtno resno. Danes pa nas vprašanje Boga tako malo zadeva, da se večinoma niti ne zanimamo za vse neumnosti, ki jih mnogi o Bogu tvezijo, ga zasmehujejo, se iz Njega norčujejo in Ga celo sovražijo, zanikajo in ignorirajo. Zato bi nas moralo zelo skrbeti, kaj bi Jezus danes rekel nam, če je že pismouke in farizeje tako “bičal“ z besedami.

In kje smo mi? Pred istim Jezusom. Tudi mi še pademo v zanko, ko bi hoteli biti kakor Bog in takrat nam je nevaren vsak navdih in vzgib Duha, ker gre v drugo smer. Ker uhaja izpred naših kontrol. Živega Boga ni mogoče ujeti, se mu je pa mogoče prepustiti. Po tem, ko izpustimo kaj svojega. Takrat uspemo stopiti na obrežje Jordana in prisluhniti Gospodu.

Dobro je večkrat stopiti na kraj svojega krsta. Po vseh napadih se je tudi Jezus umaknil prav tja, na kraj svojega krsta. Kakor bi se hotel spomniti tega, kdo je in v imenu koga je prišel.. Kakor bi hotel še enkrat v sebi obuditi zavest svojega dostojanstva in Resnice, ki se glasi: “Ti si moj ljubljeni Sin, nad teboj imam veselje.”

Tudi Jezus je potreboval obuditev zavesti svoje poklicanosti. Zato vsakič, ko se čutimo utrujene, je prav, da se tudi sami potopimo v to isto resnico o nas samih. Tam na “bregu našega krsta” najdemo Gospoda. in z njim, tudi pot naprej. Naprej proti vstajenjskemu Jutru, ki nam v Njem ne more uiti.

 


 Pripravil: Ervin Mozetič

Foto: Unsplash

Obj.: M. B.